Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методична робота
Проблема, над якою працює СЗШ № 3
І – ІІІ ступенів імені Івана Франка:
«Застосування особистісно – орієнтованих педагогічних технологій для різнобічного розвитку індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб”. Мета реалізації вказаної науково-методичної проблеми – ознайомлення та практичне впровадження визначеної технології, дослідження її результативності, збагачення власного педагогічного досвіду інноваційними підходами. Проблему ми обрали на п’ять років і реалізовуємо таким чином:
2020-2021 н.р. – робота психолого-педагогічного семінару “Сучасні технології навчання” та настановча педрада “Аналіз сучасних освітніх технологій навчання та перспективність їх впровадження в освітній процес”; теоретичний,
2021 – 2022 н.р. – педрада “Активізація пізнавальної активності учнів на основі впровадження елементів інноваційних технологій навчання”; аналітичний,
2022-2023 н.р.- педрада “Програмно – методичне забезпечення впровадження освітніх технологій навчання” та психолого-педагогічний семінар “Методи виявлення задатків і здібностей учня, формування ціннісних орієнтацій, задоволення його інтересів і потреб”; практичний,
2023-2024 н.р. – педрада “Результативність навчання із запровадженням елементів сучасних систем навчання у освітній процес”; систематизаційний,
2024-2025 н.р. – педрада “Ефективність та перспективність запровадження освітніх технологій для розвитку особистості дитини” (Розробка подальшої програми роботи педколективу з вироблення власної технології навчання дітей) підсумковий.
Методичні об’єднання вчителів
№
п/п
|
Методоб’єднання
|
Голова
методоб'єднання
|
Проблемне завдання методоб’єднання
|
1
|
Українська мова
і література
|
Одинак
Ірина Богданівна
|
Вироблення культури мовлення учнів шляхом запровадження інноваційних методів роботи
|
2
|
Зарубіжна література
|
Коркуна
Марія Михайлівна
|
Нестандартні підходи формування моральних якостей засобами літератури
|
3
|
Математика, інформатика
|
Болеста
Оксана Василівна
|
Активізація креативної діяльності учнів на уроках математики
|
4
|
Іноземні мови
|
Юрчишин
Володимир Дмитрович
|
Активізація розумової діяльності через нестандартні форми роботи
|
5
|
Історія, правознавство
|
Винник
Юрій Миколайович
|
Розвиток пізнавального інтересу учнів
до історичної спадщини
|
6
|
Біологія,
хімія,
фізика
|
Іваник
Вікторія Ярославівна
|
Активні форми навчання на уроках як засіб підвищення результативності
|
7
|
Географія
|
Іваницька
Ярослава Андріївна
|
Краєзнавчий принцип
викладання географії
|
8
|
Фізкультура
|
Оначишич
Олег Миколайович
|
Індивідуальний підхід та розвиток учнівських здібностей - запорука успіху
|
9
|
Трудове навчання
|
Бугера
Адріан Степанович
|
Формування естетичних смаків та вироблення трудових навичок
|
10
|
Початкові класи
|
Кізима
Леся Володимирівна
|
Формування моральних якостей та національної свідомості на початковому етапі навчання
|
11
|
Естетичні науки
|
Сосновська
Марта Омелянівна
|
Творчий розвиток учнів школи, духовно-естетичне самовдосконалення та формування знань з основ музичного, образотворчого, хореографічного мистецтва, моралі та етики
|
12
|
Асистенти вчителів інклюзивних класів
|
Собків
Ірина Василівна
|
Проблеми інклюзивної освіти
в умовах сучасної школи
|
|
Календар | « Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|